Nieuws

Green Valley hoofdsponsor Cascadis Congres 2017

Green Valley dit jaar 12,5 jaar partner van Cascadis: een mijlpaal!
Green Valley is dit jaar de hoofdsponsor van het Cascadis Congres 2017. Dat markeert een samenwerking van inmiddels 12,5 jaar

Green Valley - één van de marktleiders op het vlak van Front Office oplossingen voor de overheidssector - wil dit ‘Koperen huwelijk’ luister bij zetten door het hoofdsponsorschap. Naast het vieren van deze lange relatie is het congres voor Green Valley ook dé gelegenheid om de online professionals kennis te laten maken met de nieuwe ambities en mogelijkheden die Green Valley biedt voor de online professional.     

Al 12,5 jaar samen

Green Valley is vanaf het eerste uur partner van Cascadis. Dat onderstreept de waarde die Green Valley als één van de marktleiders op het vlak van Front Office oplossingen voor de overheidssector altijd heeft gehecht aan voortdurende communicatie met de online professional. “Wij geloven in software-oplossingen die onze klanten de ruimte biedt om hun werk goed te doen”, zegt Bob van der Horst, Directeur Sales & Marketing van Green Valley. “Dat kan alleen maar als je voortdurend de interactie op blijft zoeken met je klanten.

Om te kunnen blijveOndertekening Hoofdsponsorschap Cascadisn innoveren en producten te leveren waarmee de overheid haar ambities kan realiseren. Cascadis biedt ons een prachtig platform om te horen wat er leeft bij de professionals en te vertellen hoe wij dat vertalen in onze producten en diensten.”

 

Robert van Vliet, voorzitter van Cascadis, blikt met tevredenheid terug op een trouwe relatie van 12,5 jaar tussen Cascadis en Green Valley. “Het hoofdsponsorschap is een hiervoor een mooie bekroning”, zegt Robert.   

Samen verder

Green Valley kiest óók voor het hoofdsponsorschap vanwege de nieuwe koers die Cascadis vorig jaar is ingeslagen met ‘Cascadis 2020’. Green Valley wil deze koers als partner actief ondersteunen met mensen en middelen. Snelle technologische ontwikkelingen en een digitaal steeds veeleisendere burger stellen hoge eisen aan de kennis van de online professional, maar ook aan de softwareproducten die hiervoor nodig zijn. Dat vereist dat de professional en de software-leverancier elkaar nóg beter weten te vinden. “Wij willen graag onze kennis inbrengen en zien met name de activiteiten Cascadis Trendwatch en Cascadis Lab als ideale middelen om snel nieuwe ontwikkelingen met elkaar te signaleren en om samen met Cascadis te werken aan nieuwe producten en diensten” zegt Bob van der Horst. “En het past ook nog eens uitstekend in de strategie van Green Valley waarbij we extra focus willen geven aan ons software portfolio op het gebied van communicatie en e-diensten”. Robert van Vliet vult aan: “Mooi dat de partners van het eerste uur zich herkennen in de nieuwe koers van de vereniging en deze ondersteunen. Ik verwacht dat dit nieuwe elan, dat we samen uitstralen, ook zorgt voor de verjonging van ons bestuur en de verbetering van onze slagvaardigheid.”

Het congres

Het Cascadis congres wordt voor de 13e keer georganiseerd op woensdag 5 april. Bezoekers zijn circa 150 online professionals uit de publieke sector, waarbij gemeenten nog steeds het meest zijn vertegenwoordigd. Het thema is dit keer: “Time well spent”. Keynotes op het congres zijn Dimitri Tokmetzis en Gerry McGovern. De inschrijving voor het congres verloopt voorspoedig, maar er is nog ruimte voor meer deelnemers. Inschrijven kan via www.cascadiscongres.nl.

Neem contact op

Bob van der Horst
Directeur Sales & Marketing
b.vanderhorst@greenvalley.nl

Bob van der Horst Stuur bericht
Aanmelden nieuwsbrief
Top