Over ons

Relevant blijven in een steeds veranderende wereld

De vrije ruimte

Green Valley werd in 1998 in Delft opgericht door pas afgestudeerde IT-ers met innovatieve ideeën op het gebied van (destijds nog jonge) website technologie. Sinds die tijd zijn we doorgegroeid tot het bedrijf dat we nu zijn: een groep van 60 enthousiaste mensen met een breed software portfolio op het gebied van communicatie, e-diensten en digitaal werken dat door zo’n 150 (semi)overheidsorganisaties wordt gebruikt.

Wij maken het werk van onze klanten beter en leuker, door de informatievoorziening bij de overheid en haar keten-partners te professionaliseren en te innoveren en open te maken.

Dit doen we vanuit de overtuiging dat onze klanten vrijheid en ruimte nodig hebben om hun eigen bedrijfsvoering naar eigen inzicht in te kunnen vullen. Dit opdat ze op hun beurt hun eigen klanten (burgers en bedrijven) optimaal kunnen bedienen.

Wij zijn gedreven om duurzame oplossingen aan te reiken.

Met open oog en respect voor de vrijheid van de klant in zijn keuze voor producten, diensten, partners en ritme. Vanuit het besef dat digitaal werken meer is dan het elimineren van papier, bedenken en maken wij software waarmee onze klanten en hun keten-partners digitaal kunnen samen-werken.

Altijd. Overal.

 

 

Onze mensen

Werken bij Green Valley betekent dat geen dag hetzelfde is. Met efficiency en humor maken wij onze dag. Onze collega’s zijn er voor u, onze klanten. Benieuwd naar hoe het is om bij ons te werken en wat wij bieden? Maak dan kennis met onze mensen!

  • Tibor ­Toth Consultant
    Een dag niet geleefd is een dag niet gelachen Tijdens mijn loopbaan bij Green Valley heb ik veel veranderingen mogen zien. Onze software wordt beter, klanten worden slimmer en medewerkers ontwikkelen zich. Ruim 10 jaar geleden stond ik klanten telefonisch te woord vanaf de helpdesk, nu bied ik als consultant ondersteuning bij projecten en geef ik trainingen aan klanten.
  • Frank ­Berkel Accountmanager
    This is just the beginning... Door de manier waarop Green Valley de markt benadert en producten oplevert is het van belang de klant mee te nemen in projecten, advies en issue handling. Daardoor is er bij de klant, maar ook bij Green Valley, grote behoefte aan gedegen klantenrelatiebeheer. Mijn rol is hier cruciaal in, omdat deze rol het primaire aanspreekpunt is. Mijn kerntaak is dan ook het opbouwen van een langdurige relatie met de klant.
  • Justine ­van Rooij Business Development Manager
    M 06 41 99 00 01
    Aandacht voor de gebruiker Met een passie voor mensen en techniek klanten enthousiasmeren en meenemen. Veel aandacht voor de gebruiker die tenslotte dagelijks met onze software werkt. Mijn focus ligt op de producten klantcontact en zaakgericht werken. De ontwikkelingen zijn boeiend en beloven nog vele verbeteringen om aan te sluiten op onze huidige samenleving. Wat gaat de technologie ‘Toegevoegde Realiteit‘ ons bijvoorbeeld brengen?
  • Willem ­den Boer Directeur Delivery
    Elke dag enthousiast aan de slag. Ik ben verantwoordelijk voor consultancy en support. Na 25 jaar bij Roxit gewerkt te hebben zet ik mij nu in om samen met de consultants en supportmedewerkers te werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening.
    Ik vind het inspirerend om het werk zo te organiseren dat mijn collega's kunnen doen waar ze goed in zijn en zich verder kunnen ontwikkelen. En daarmee kunnen we de klant weer goed ondersteunen!
  • Anne ­Hendriks Recruiter
  • Bob ­van der Horst Directeur Sales & Marketing
    Ik ben bijzonder trots op de ontwikkeling die wij doormaken. Bij Green Valley ben ik verantwoordelijk voor onze commerciële activiteiten. Dat doe ik met een team van mensen: sales managers, een afdeling sales binnendienst en een aantal ‘customer managers’, ieder verantwoordelijk voor de totale dienstverlening aan een set aan bestaande klanten.

Gebruikersplatform

Green Valley is een vooruitstrevend, dynamisch en open bedrijf. Wij gaan voor een tevreden klant en focussen op oplossingen die werken. De input van onze klanten is van groot belang om een product te blijven leveren dat aansluit op de vragen uit de markt. Om mee te denken over de producten en diensten van Green Valley is er het Gebruikersplatform.

Wat doet het Gebruikersplatform?

Het Gebruikersplatform biedt een klankbord bij de ontwikkeling van onze verschillende producten en diensten. Het delen van ervaring, kennis, expertise en best practices zijn een belangrijk speerpunt. De adviezen van het Gebruikerplatform worden gebruikt bij de doorontwikkeling van de producten en diensten van Green Valley.

Onze zusterbedrijven

We vormen als Green Valley met onze zusterbedrijven Roxit, Crotec en Brein een combinatie genaamd de Roxit Groep. Gezamenlijk zetten wij ons in om de informatievoorziening bij de overheid te professionaliseren, te innoveren en open te maken. Ieder bedrijf heeft zijn eigen focus en specialisatie maar met elkaar bieden we een samenhangend portfolio. Daarbij staat voor ons de keuzevrijheid van de klant centraal: geen gedwongen winkelnering, maar vrijheid om te kiezen. Daarom is het thema “de vrije ruimte” leidend voor alle bedrijven in de groep.

 

Roxitlogo Greenvalley logo
Crotec logo Brein logo
Aanmelden nieuwsbrief
Top